• RO
  • EN
  •      

DOCUMENTE | RESURSE IT&C | CARIERE | CONTACT!
  • Acasă
  • Noutăți
  • SMIIT
    • Despre noi
    • Organizarea serviciului
    • Informații și dotări tehnice
    • Istoric activitate, raportări și statistici
    • Regulamente
    • Relații internaționale
  • Servicii
    • Web Hosting & Design
    • Intervenții Hardware & Software
  • Digitalizare
  • Securitate
  • Tutoriale
    • E-mail - Serviciul de poștă electronică
    • Cloud - Stocare privata si partajare documente
    • Hosting - Gazduirea domeniilor
    • CMS/Wiki - Gestionarea website-urilor
    • E-Learning - Cum utilizați platforma
    • Desktop & Laptop - Cum să... ?
    • Software - Ce aplicații gratuite as putea folosi?
    • Ticketing - Sistemul de sesizari
    • Office365 - Pentru cadre și studenți


PRODUCȚIE MEDIA ȘI APLICAȚII

Realizare website-uri și implementare aplicații web, găzduire domenii pe infrastructura proprie, producție video/audio, design printing.

MAI MULTE DETALII


REȚELISTICĂ ȘI TELEFONIE

Asigurarea accesului la internet în universitate, intreținerea cablării și a activelor de rețea, telefonie VoIP, e-mail, management LAN-uri critice.

MAI MULTE DETALII


SUPORT ȘI ADMINISTRARE

Suport tehnic și diagnosticare, reparații on-premise, instalări de echipamente, devirusare și prevenție malware, configurări și instalări OS.

MAI MULTE DETALII

RESURSE IT&C UTILE

Link-uri către resursele informatice ale Universității din Oradea


Panoul de control al domeniilor Universitatii din Oradea
Acces la suita de E-Mail
UO Cloud - Sincronizare, stocare privata si partajare publica de fisiere
Trimiteti un tichet prin sistemul de sesizari


Analiza traficului si a performantei website-urilor
Aplicatie de Project Management
Site-urile personale ale cadrelor didactice UO
Platforma de E-Learning a universității

SMIIT vă recomandă articolele:

Întreruperi în furnizarea serviciilor web = virtualizare

Noutăți
01 Martie 2018
Accesări: 2825
Dragi colegi, în acest week-end (3-4 martie) este posibil ca serviciile web să fie furnizate cu întreruperi temporare.

Citește mai departe...

Cum mă autentific în cloud-ul de fișiere al UO?

Cloud - Stocare privata și partajare documente
05 Februarie 2018
Accesări: 4562
După cum stiți avem un cloud pentru stocarea, sincronizarea și partajarea fișierelor în universitate disponibil la https://cloud.uoradea.ro.

Citește mai departe...

Despre politica de plată anuală a domeniilor .ro

Noutăți
04 Februarie 2018
Accesări: 15381
Începând cu data de 1 martie 2018 ROTLD va trece la regimul de plata anuală a domeniilor .ro - iată așadar ce trebuie să știți.

Citește mai departe...

Software gratuit recomandat de SMIIT

Software Open Source
17 Noiembrie 2017
Accesări: 7352
Vă oferim în cele ce urmează o listă de aplicații gratuite și/sau cu sursa deschisă. Greșim, nu doar gratuite, ci și chiar mai bune decât software-ul comercial.

Citește mai departe...

Setarea unui client de email - Microsoft Outlook

E-mail - Serviciul de poștă electronică
02 Noiembrie 2017
Accesări: 3836
Vrei Microsoft Outlook pe sistemul tău ca și client de email pentru @uoradea.ro? Deși ai putea folosi Thunderbird gratuit? Se poate acum.

Citește mai departe...

Setarea unui client de email - Android

E-mail - Serviciul de poștă electronică
01 Noiembrie 2017
Accesări: 3512
În acest articol afli cum să îți configurezi telefonul pentru a putea citi și trimite emailuri de pe telefonul tău Android.

Citește mai departe...

Setarea unui client de email - Thunderbird Mozilla

E-mail - Serviciul de poștă electronică
31 Octombrie 2017
Accesări: 4036
În acest tutorial vei afla cum să setezi Thunderbird de la fundația Mozilla pe sistemul tău ca și client de email @uoradea.ro.

Citește mai departe...

Web Hosting & Web Design în universitate

Web Hosting & Design
29 Octombrie 2017
Accesări: 9198
Incepand cu anul 2017 s-a stabilit la nivel de universitate o noua politica de abordare a prezentei online.

Citește mai departe...

  1. Cum îmi redirectez mesajele către o altă adresă?
  2. Cum trimit un email?
  3. Cum îmi verific emailul?

Pagina 3 din 4

  • Start
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Mai departe
  • Sfârșit

OBIECTIVE ȘI MISIUNE SMIIT


UN SERVICIU CRITIC

Știm că fără un IT&C sănătos Universitatea din Oradea nu își poate desfășura activitatea. Facem tot ce este uman și material posibil pentru a menține serviciile funcționale, de la eforturile de dotare și pâna la intervențiile 24/24.

RECONFIGURARE ȘI REORGANIZARE

Serviciul nostru și-a propus ca până în Q4/2018 să schimbe complet infrastructura, setările, tehnologiile, modul de lucru intern dar și interacțiunea cu celelalte structuri ale universității. Un singur cuvânt aici: "colaborare".

SECURITATE ȘI CRIPTARE

Am trecut la stabilirea și implementarea unor politici de securitate viabile și deja folosim conexiuni criptate unde este posibil. Criptarea email-urilor, OpenVPN, Let's Encrypt și DNSSEC de exemplu sunt acum o regulă.

ACCES DE ORIUNDE ȘI DE PE ORICE DISPOZITIV?

Încă există probleme cu accesul de pe dispozitivele mobile și din afara campusului la resurse. Nu confundăm obscuritatea cu securitatea și deci facem demersuri pentru un acces utilizator cât mai simplu și modern.

TRANSPARENȚĂ ȘI DESCHIDERE

Oferim consultanță tuturor celor interesați și operăm pe principiile unei transparențe depline, mai ales în caz de probleme. Acest lucru se reflectă și în tehnologiile alese: folosim și încurajăm software-ul cu sursă deschisă.

CHIAR AȘA?

Astfel de principii într-o instituție din România sună de obicei fals și forțat. Diferența la noi este că știm unde lucrăm: în cel mai mare parc IT&C din Bihor și într-o universitate; suficient să ne motiveze ca profesioniști.

Folosim software Open Source

Știri, anunțuri, evenimente, blog!

Felicitari - Argint la International Grand D Challenge!

Robotica din Oradea a ajuns și în Corea de Sud - iar noi vă felicităm și vă spunem sincer că suntem mândri sa colaborăm cu voi.
Citește mai departe...

PHP 7.2 si deprecare 7.0 pe server-ele universității

Pentru cei dintre dvs. care folosesc panourile de web hosting, vă informăm că am renunțat complet pe server-ele web la PHP 7.0 și vă oferim de acum 7.2.
Citește mai departe...

Downtime: programat, acum

Miercuri, 7 august 2019, începând cu orele 13:00, vom opri toate echipamentele din Sala Servere - Rectorat pentru lucrări la rețeaua de alimentare.
Citește mai departe...

Downtime: curentul, bată-l generatorul

O avarie în alimentarea cu electricitate a dus la oprirea dezastruoasă a datacenter-ului din Biblioteca UO.
Citește mai departe...

Ultimele actualizari

  • Centre /laboratoare dotate cu echipamente și dispozitive digitale pentru educație și cercetare științifică
  • Digitalizare
  • Campania „E-mail pentru toți”
  • Despre TCO și externalizarea serviciilor IT&C
  • Despre politica de plată anuală a domeniilor .ro
  • Andrei Ghincu: locul I la TIEplus 2018
  • Felicitari - Argint la International Grand D Challenge!

Cele mai accesate

  • Cum te autentifici în Office365
  • Cum îmi verific emailul?
  • Utilizarea platformei de E-Learning a universităţii
  • Cum trimit un email?
  • Despre TCO și externalizarea serviciilor IT&C
  • Autentificare Studinfo
  • Andrei Ghincu: locul I la TIEplus 2018

Universitatea din Oradea


Str. Universității nr. 1
+40 259 432 830
+40 259 432 789
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.



Serviciul Management Integrat IT


Biblioteca Universității
+40 259 408 581
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Web Hosting & Design: SMIIT Universitatea din Oradea
Copyright © 2017-2021 Serviciul Management Integrat IT, Universitatea din Oradea
  •      
  • RO
  • EN
  •      
  • Sus
  • Birouri
  • Resurse
  • Obiective
  • Noutăți
  • Contact