Serviciul Management Integrat IT continuă campania „E-mail pentru toți” referitoare la crearea de adrese de e-mail instituționale pentru angajații din Universitate.
În acest scop dorim ca până la finalul acestui an calendaristic toți angajații să dețină o adresă de e-mail instituțională (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.).
Pentru aceasta rugăm toate structurile să centralizeze în format electronic datele personale ale tuturor angajaților din structură în tabelul care se poate descărca de la adresa https://cloud.univoradea.ro/index.php/s/ZvALmDweODLAZSs.
Cu această ocazie adăugați în tabel și persoanele care solicită schimbarea adresei de e-mail (de exemplu, persoane care și-au schimbat numele în urma căsătoriei), menționând motivul în câmpul Observații.
Adresa de e-mail propusă trebuie să țină cont de Procedura pentru alocare unei adrese de e-mail a SMIIT, care se poate consulta la https://cloud.univoradea.ro/index.php/s/wZVXMrAWAzZDqPd/download?path=%2F&files=Anexa%2017%20-%20procedur%C4%83%20pentru%20alocarea%20unei%20adrese%20de%20email.pdf.
După colectarea centralizată a datelor, dar nu mai târziu de 08.12.2017, acestea vor fi trimise atât în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cât şi în format tipărit, având avizul șefului de structură și adresată către Serviciul Management Integrat IT, în atenția doamnei Gianina Botău.
Coordonator SMIIT
Prof. dr. ing. Daniela E. Popescu
Șef Birou Administrare Rețele Date/Voce
ing. Cristian Tiurbe
DOCUMENTE | RESURSE IT&C | CARIERE | CONTACT!
PRODUCȚIE MEDIA ȘI APLICAȚII
Realizare website-uri și implementare aplicații web, găzduire domenii pe infrastructura proprie, producție video/audio, design printing.
REȚELISTICĂ ȘI TELEFONIE
Asigurarea accesului la internet în universitate, intreținerea cablării și a activelor de rețea, telefonie VoIP, e-mail, management LAN-uri critice.
SUPORT ȘI ADMINISTRARE
Suport tehnic și diagnosticare, reparații on-premise, instalări de echipamente, devirusare și prevenție malware, configurări și instalări OS.
RESURSE IT&C UTILE
Link-uri către resursele informatice ale Universității din Oradea
OBIECTIVE ȘI MISIUNE SMIIT
UN SERVICIU CRITIC
Știm că fără un IT&C sănătos Universitatea din Oradea nu își poate desfășura activitatea. Facem tot ce este uman și material posibil pentru a menține serviciile funcționale, de la eforturile de dotare și pâna la intervențiile 24/24.
RECONFIGURARE ȘI REORGANIZARE
Serviciul nostru și-a propus ca până în Q4/2018 să schimbe complet infrastructura, setările, tehnologiile, modul de lucru intern dar și interacțiunea cu celelalte structuri ale universității. Un singur cuvânt aici: "colaborare".
SECURITATE ȘI CRIPTARE
Am trecut la stabilirea și implementarea unor politici de securitate viabile și deja folosim conexiuni criptate unde este posibil. Criptarea email-urilor, OpenVPN, Let's Encrypt și DNSSEC de exemplu sunt acum o regulă.
ACCES DE ORIUNDE ȘI DE PE ORICE DISPOZITIV?
Încă există probleme cu accesul de pe dispozitivele mobile și din afara campusului la resurse. Nu confundăm obscuritatea cu securitatea și deci facem demersuri pentru un acces utilizator cât mai simplu și modern.
TRANSPARENȚĂ ȘI DESCHIDERE
Oferim consultanță tuturor celor interesați și operăm pe principiile unei transparențe depline, mai ales în caz de probleme. Acest lucru se reflectă și în tehnologiile alese: folosim și încurajăm software-ul cu sursă deschisă.
CHIAR AȘA?
Astfel de principii într-o instituție din România sună de obicei fals și forțat. Diferența la noi este că știm unde lucrăm: în cel mai mare parc IT&C din Bihor și într-o universitate; suficient să ne motiveze ca profesioniști.
Folosim software Open Source






























Știri, anunțuri, evenimente, blog!
Felicitari - Argint la International Grand D Challenge!
Robotica din Oradea a ajuns și în Corea de Sud - iar noi vă felicităm și vă spunem sincer că suntem mândri sa colaborăm cu voi.Citește mai departe...
PHP 7.2 si deprecare 7.0 pe server-ele universității
Pentru cei dintre dvs. care folosesc panourile de web hosting, vă informăm că am renunțat complet pe server-ele web la PHP 7.0 și vă oferim de acum 7.2.Citește mai departe...
Downtime: programat, acum
Miercuri, 7 august 2019, începând cu orele 13:00, vom opri toate echipamentele din Sala Servere - Rectorat pentru lucrări la rețeaua de alimentare.Citește mai departe...
Downtime: curentul, bată-l generatorul
O avarie în alimentarea cu electricitate a dus la oprirea dezastruoasă a datacenter-ului din Biblioteca UO.Citește mai departe...
Ultimele actualizari
- Centre /laboratoare dotate cu echipamente și dispozitive digitale pentru educație și cercetare științifică
- Digitalizare
- Campania „E-mail pentru toți”
- Despre TCO și externalizarea serviciilor IT&C
- Despre politica de plată anuală a domeniilor .ro
- Andrei Ghincu: locul I la TIEplus 2018
- Felicitari - Argint la International Grand D Challenge!
Universitatea din Oradea
Str. Universității nr. 1
+40 259 432 830
+40 259 432 789
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Serviciul Management Integrat IT
Biblioteca Universității
+40 259 408 581
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.